מכונית סוסיתא כרמל דוכס טנדר רפליקת מקור 1:43

SKU
sosita-345
299.00 ₪
אזל מהמלאי

דגם סוסיתא כרמל דוכס. קנה מידה 1:43 לתפארת תעשיית הרכב הישראלי.
עיצובו טנדר של הסוסיתא | Susita ירשים ויפתיע כל אספן וכל חובב מכוניות.
מתנה נוסטלגית לילד מבוגר.
דגם מקורי | רפליקות מקור: עשוי משילוב חומרים: מתכת ופלסטיק. מרשים מאוד!
דגם מקורי 1:43 סוסיתא טנדר כרמל דוכס.
מידות המכונית: אורך 11 ס"מ ,רוחב 4/8 ס"מ ,גובה 6 ס"מ.
משקל: 180 גרם.
צבעים: אדום,צהוב,ירוק,לבן. מגיע במארז מתנה נוסטלגי.

לנוחיותכם: ניתן להוסיף הקדשה אישית בתוספת תשלום.

 

יש כאלו שהמכוניות נמצאות אצלם בתוך הבית.אלו הם כמובן האספנים של דגמי מכוניות – תחביב שהולך ומתפתח בארץ. הדגמים בנויים על בסיס מכוניות אמיתיות (כל אספן בוחר את גודל הדגם המתאים לו), כשבעולם תחום זה מפותח מאוד וסביבו תעשייה שלמה של חברות המייצרות וחנויות שמוכרות את התוצרת, וכן תערוכות שנערכות מדי שנה.

חובב מכוניות ואספן ישראלי הגשים חלום לפתח דגם, רפליקת מקור של סוסיתא בקנה מידה 1:43 לתפארת תעשיית הרכב הישראלי.פרויקט בניית דגם סוסיתא - דגם: טנדר כרמל דוכס, מהדגמים המיתולוגיים של מפעל אוטוקרס הישראלי, חוזר לפס הייצור. רק שהוא יגיע מעתה רק בממדים מוקטנים.

התוצאה הסופית הצדיקה את המאמץ ונותנת כבוד לתעשיית הרכב הישראלית שהחלה בסוף שנות החמישים.

סוסיתא היא מכונית ישראלית שהייתה נפוצה בשנות השישים ושנות השבעים של המאה העשרים בישראל.הסוסיתא הייתה מכונית הנוסעים הראשונה שתכנונה ויוצרה בישראל. מאוחר יותר, תוכננו דגמים נוספים כגון: גלבוע, כרמל ורום כרמל. שאף הן יוצרו בישראל.לאחרונה פיתח ר. קוסובסקי את הכרמל דוכס טנדר, נמכר בחלק מהשנים תחת השם סוסיתא,

טרנד השני של המכונית הישראלית המוכרת ביותר. "כבר עם הצגתו הוא היה מיושן, אולם הכרמל דוכס הייתה המכונית הישראלית האמיתית, שבאמת תוכננה ועוצבה בישראל. מה שהופך אותו לדגם הפופולארי ביותר מבין המכוניות שיוצרו כאן.

העיצוב הריבועי של הסוסיתא - susita הקנה לה את השם "כרמל דוכס" והשם סוסיתא התקבל לאחר תחרות שמות והזוכה המאושר קבל אז 500 לירות - הר סוסיתא במזרח הכנרת הוא מקור ההשראה לשם.

דגם הסוסיתא בקנה מידה 1:43 ירשים ויפתיע כל אספן וכל חובב מכוניות. תהה מתנה נוסטלגית לילד ומבוגר כאחד!